Gula huset i Uddebo

Okey hörni
jag ska på kurs!
Nu är jag anmäld till Lyfta, rikta och renovera timmerstommar
Tillvaron har hjälpt mig lite på traven
Jag tror det var meningen att jag skulle gå den
och nu fick jag en plats pga ett avhopp

Kursen hålls i Uddebo
och är inte bara en kurs utan en del i ett stort sammanhang
Läs om hela projektet på:
www.gulahusetiuddebo.blogspot.com
Tydligen förläggs flera av Nääs kurser dit

Har ni varit i Uddebo?
Jag hade missat det helt men jag tror att jag hade hamnat där förr eller senare ändå
Det låter som att människor som jag har samlats där ute
i kollektiv och gamla ruckel
för att ägna sig åt det som är riktigt i livet
skapande, närvaro, varandra...

Det låter även ganska flummigt, jag vet
När jag har varit där kanske jag kan berätta
om det verkligen är så underbart som det låter



(Bilden är från ovan nämnda blogg)

Kommentarer
Postat av: Färgtrappan

Å ja, kurs vad roligt! Jag vill ALLTID gå på kurs, även när jag inte har tid.

Vet inte vad det blir i år, men något "känner" jag på mig att jag kommer att gå ;)



Du kommer säkert att bli jättenöjd med din kurs, man lär sig så mycket och träffar en massa härliga folk.

Ha det bra!

2010-02-25 @ 21:51:38
URL: http://fargtrappan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0