En säng.

Jag har fått en säng!
 
Fått!
En säng.
Världens finaste.
 
 
 
Det är precis en sådan jag ville ha,
jag visste bara inte om den fanns.
En allmogesäng som inte är för kort och inte jättesmal.
 
Och jag kan nog inte tänka mig en säng som passar bättre in i torpet en denna!
 
Jag kan inte låta bli att ännu en gång hänvisa till mitt experiment, ni kan läsa om det här och även här.
Det går ut på att testa om det kan vara så att man får det man önskar dig om man bara har tålamod och är uppmärksam.
 
Bara en trätunna kvar nu alltså! Sen kan jag bevisa min tes...

Kommentarer
Postat av: Johanna Wistedt

Hej Lotten. Vilken fantastiskt fin blogg du har. Jag är ägare till ett torp från 1870 som ligger utanför Heby på gränsen till Färnebofjärdens nationalpark. Det vore roligt att utbyta lite tankar och erfarenheter kring torp och restaurering/byggnadsvård. Om du vill får du gärna höra av dig, [email protected]

Mvh Johanna

2013-09-16 @ 10:57:34
Postat av: Soldat Rymans Stugor

Presic, vilket bra inlägg! Dina tankar och din tes skall jag ha i bakhuvudet så snart tålamodet tryter och man önskar snabba (oftast dåliga) lösningar :)

2013-09-16 @ 14:37:09
URL: http://www.soldatrymansstugor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0