Rapport från torpet

Jag har fixat lite på torpet i ett par dar och det känns skönt
det går framåt nu, även om det går med små steg
Bland annat har jag klättrat på höga stegar och svingat min kofot
för att få ner det sista av penelen
Det blev en liten hög ändå.



Bakom panelen hittar man både trevliga och mindre trevliga överrraskningar
Kunde de ens timra de som bodde på Flodingsås?
Här är återanvända stockar som inte har skarvats ihop alls
och där de gamla uttagen bara är ifyllda med lite halm och en sten!



Torpet i morgonsol.





Timret ligger på utsidan nu igen
snart ska jag använda det!



Här till exempel, känns det välbehövligt att lägga in en ny stock...



Olle föredrar husvagnshäng, härifrån har han en bra överblick


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra jobbat Lotten. Och fina aklejor!

2011-06-16 @ 12:19:54
URL: http://kllstorpet.blogspot.se
Postat av: Lisa / Det vita torpet

älskar bilden på det nakna torpet i morgonsol, så himla vackert ställe! skönt med röjning av vägen också förresten.

2011-06-16 @ 14:03:03
URL: http://detvitatorpet.tumblr.com/
Postat av: marcus

Jag slås alltid av hur fint det ligger.

2011-06-17 @ 08:49:00
Postat av: Lotten

Jag med Marcus : )

2011-06-17 @ 10:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0