I´m a country girl

I´m a country giiirl
in a country wööörld....

(it´s not plastic, it´s fantastic)

En fånig sång och några dåliga mobilbilder från mitt torpbesök igår!












Jag har bestämt mig för att det måste börja hända lite mer på torpet nu
öka tempot
disciplinera mig lite
Igår var jag där på en arbetsdag med mig själv
och det hände faktiskt en hel massa!
För första gången lyfte jag upp huset alldeles själv
och jag grävde ut en massa jord ur det sista som återstår av mullbänken
Jag fixade med stottkärran och åkte till Skene järn
mest för att
det är sånt som en countrygirl sysslar med

Kommentarer
Postat av: Pysselgumman

Tjejer som fixar och donar själv - I like!! Jag letar efter sådana bloggar att följa - och nu har jag hittat din! Ska bli jättespännande att följa hur du förvandlar torpet. Själv är jag på gång att köpa ett fritidshus från 50-talet som jag ska fixa - inte ett lika stort projekt som ditt - men kul ändå!

2011-07-19 @ 10:35:21
URL: http://bodil.pysselgumman.se
Postat av: Lotten

Ha ha... då har du hittat rätt! Välkommen hit : )

2011-07-19 @ 12:49:25
Postat av: Frida

heja!

2011-08-01 @ 09:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0