Enkelstuga för nedmontering

Sara på Källstorpet tipsade mig om det här lilla torpet:



Som ligger utannonserat för nedmontering på Gård & Torp börsen.
Troligtvis i Göteborgstrakten, billigt men brådskande....
Jag blir ju helt galen när jag ser sånt här. Jag vill ha!!!
Världens sötaste lilla torp, bara att komma och hämta.

Men i verkligheten.... är torp ganska tunga.
Man kan inte bara lägga dem på en släpkärra och köra hem dem.
Och en liten torpargumma kan inte montera ner det alldeles ensam.
Och i ärlighetens namn: Behöver hon verkligen ännu ett torp?

Så.... Vem ska ta det?
Hade ju varit utmärkt för dig Thérese som så gärna vill flytta ett torp.

Kommentarer
Postat av: Marcus

kronofogdens hemsida:

http://bovision.se/description/description.aspx?guid=114003323

2011-01-29 @ 11:12:01
Postat av: Lotten

Wow.... Frida, du måste kolla på Marcus länk. Vet du vart det är?

2011-01-29 @ 12:29:50
Postat av: Marcus

stor tomt. Ligger i rommelanda. Strax över kungälv, nära älven. Lotten detta är ju i det område du ville ha torp :) Om man kunde rusta upp det så kunde man ju hyra ut. Snorbilligt om man kan renovera.

2011-01-29 @ 17:24:42
Postat av: Lotten

Jag menade om Frida vet vart det är : ) Hon kommer ifrån Romelanda! Visst blir jag sugen på att åka och kolla... Hur många torp får man ha? : )

2011-01-29 @ 22:04:31
Postat av: Therése

Det ligger i min grannsocken...! Romelanda alltså! Jag har också mejlat killen med huset för nedmontering...allt är ju av intresse:) Tack for tipsen:D

2011-01-30 @ 22:03:30
URL: http://flyttatorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0