Bara två speglar

Igår hämtade jag det första lasset i guldgruvan.
Det känns kanon för nu vet jag att det är sant på riktigt, det fanns ingen hake, sakerna är mina om jag vill ha dem!

Jag hämtade ytterdörren jag visade igår, ett litet jugendbord och så två innerdörrar. Jag kunde inte låta dem gå till tippen, det gorde ont i hjärtat, men jag vet inte riktigt om jag behöver dem heller.

Detta är den finaste av dem:



Ganska gmmal tror jag. Som ni ser har lås och vred bytt sida någon gång under åren och dörren har en påslagen kant övertill och till höger. Den ursprungliga delen är bara lite drygt 1.50 hög.

Den andra dörren är lite högre och har inte lika fin målning men samma spegling. Lite ovanligt med bara två speglar. Å vad den är fin!

Kommentarer
Postat av: marcus

Superfin dörr! Jag har en dörr som slagit sig, den är ordentligt sned. Vet du hur man kan göra för att den skall bli rak?



Hur klarar sig husvagnen nu när det är kalla nätter?

2010-09-30 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0