En present

Jag har fått ett erbjudande om att ta hand om ett skåp. Ett gammalt skåp som inte kommer till användning där det är nu. Idag med posten kom bilder på det och jag blev lycklig för det var så fint. Mycket finare än vad jag vågat hoppas.





Till och med en en gammal bild på när skåpet firar jul fick jag!



Tack snälla Christina! Om du verkligen vill ge bort skåpet så tar jag mer än gärna hand om det. Det kommer att bli perfekt på torpet!

Jag har aldrig sett något liknande men det var väldigt fint och det kommer att bli kompis med min gröna skänk, det vet jag!

Kommentarer
Postat av: Skåpfantasten

Vad fint det var! Nu blir jag lite avundsjuk... Något liknande har jag inte heller sett.

2010-05-11 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0