Husvagn eller friggebod?

Det kommer att behöva renoveras. Torpet. Ordentligt, det är lika bra att göra det ordentligt. Allt på en gång.

Och jag behöver ha någonstans att bo under tiden.

Vad ska jag hitta på? Jag har tänkt ett tag på det här....

Köpa en friggebod? Men det blir så dyrt, och så vill jag ju bara ha den ett år eller så.

Ställa dit en husvagn? Men jag har aldrig gillat husvagnar, de är faktiskt ganska fula.

Bygga ett ny liten stuga? Men då tar ju det en väldig massa tid.

Hittade faktiskt en söt liten friggebod på Blocket idag. Fin, så jag kan stå ut med att ha den på tomten länge. Och billig!



Och så finns det ju små, söta retro husvagnar för nästan inga pengar alls som matchar SAAB:en även om de inte passar så bra ihop med torpet:



Blev ännu mer inspirerad när jag såg den här sköna bilden:



Underbart va? Bara att flytta ut på gräset när vädret är fint!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan få min friggebod som jag byggde till kaninerna när jag var liten. Pappa blir bara glad att bli av med den!

2010-01-16 @ 22:21:54
Postat av: Lotten

Menar du allvar????



Jag tar den gärna, bara den inte luktar kaninbajs : )



Puss.

2010-01-16 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0