Nästan som en glasveranda

Här har man bott hela sommaren... Lyxigt va?



Brorsan gjorde en insats när han satte upp förtältet och därmed fördubblade boytan



Det var ju honom jag köpte husvagnen av och det är nog bara han i hela världen som vet hur man sätter upp det där tältet.



Det går allafall åt mycket tejp!



Trots tejp och 70-tal (eller kanske på grund av?) så tycker jag det har en viss charm. Ett förtält är ju nästan som en glasveranda. Fast i plast. Man är både lite ute och lite inne.



Jag köpte en matchande plastmatta på loppis för 10 kr och så var inredningen komplett.



Kommentarer
Postat av: Andrea Malmsten

Du lyckas ta vackra bilder även på den fulasta husvagn och förtält! Måste lära mig att ta bättre bilder... Har du några tips? :)

2010-08-11 @ 16:42:47
URL: http://entilltorpblogg.blogg.se/
Postat av: Lotten

Hallå! Såå fula är de väl inte? : )



Jag har en bra kamera och ett bra objektiv, det måste vara mitt bästa tips. Jag har en digital systemkamera från Pentax med ett gammalt manuellt fast objektiv som jag köpt till (billigt på Tradera). Det blir fina färger och fin skärpa med det.



Och så gillar jag fint ljus också, ett tips är nog att ta bilder på morgon och kväll, inte mitt på dan när solen står som högst.

2010-08-11 @ 17:15:05
URL: http://litettorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0