Gårdsloppis i Björketorp

Sommarens bästa loppis hamnade jag på av misstag. Jag skulle in och vända bilen på en liten väg nere i byn och körde rakt på en gårdsloppis. En kvinna med ett stort och vitt shabby chic hem hade städat och röjt och ställt allt hon inte längre ville ha ute på gräsmattan. Så här ska loppis vara! Ute i en mysig trädgård, blommor och solsken och en massa fina saker.









Som i en inredningsbutik fast utomhus- och billigt!

Nu är inte shabby chic helt min grej, annars hade jag nog varit i himlen. Men jag hittade en del pärlor som helt enkelt bara var gamla och fina:

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm, jag skådar en del intressanta bord!

2010-08-27 @ 11:00:57
URL: http://kllstorpet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0