Myrr

Det var myr-invasion på torpet förra veckan. Jag visste att de bodde där men inte att de var såå många. Plötsligt vaknade de upp ur vintersömnen och ville använda mitt torp som byggnadsmaterial i stacken. Detta utlöste ett blodigt krig som slutade i massmord. Jag är normalt sett en mycket fredlig person men när det kommer till att skydda torpet från vandalism är jag tydligen beredd att gå ganska långt. Jag har aldrig dödat myror förut, jag dödar inga djur knappt myggor. Men nu har jag hällt ut Myrr för 300kr runt mitt hus, längs myrornas huvudled och runt deras bo. Det verkar ha fått dem att kapitulera, jag får se om någon fortfarande vågar visa sig om en vecka när jag ska dit nästa gång.



Uppe till höger ser ni det myrangripna stället på huset.
Det vita är MYRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0