Gård & Torp

Idag kom senaste numret av världens bästa tidning- Gård & Torp. Äntligen! Det är en lyckans dag när den kommer i brevinkastet.

Det är den enda tidning som jag läser från första ordet till det sista utan att hoppa över något, så mycket tycker jag om den. Jag suger åt mig varenda liten detalj i den och njuter mycket av de väldigt vackra fotona.



Och ja, den handlar om gamla hus. Om byggnadsvård, inredning, trädgård och det goda livet på landet.

Tänk att det faktiskt finns en tidning för oss som älskar detta!

Kommentarer
Postat av: Marie

jag håller med. Jag är helt galen i gård och torp och blir helt besatt av vad som skrivs. Lerklining.. kan uppta en hel dag av mina funderingar. Smacka upp lera på en vägg.. Är man klok.. är man romantiker.. är man ovillig att leva i denna tiden.. är jag helt knasig. Och då får väl svaret bli JA!!! Gård och torp är lika roligt ändå. hälsningar

2009-11-28 @ 11:54:07
Postat av: Lotten

Å vad roligt med en likasinnad! Ja, visst känner man sig lite konstig ibland : ) Men det är nog egentligen de andra som är konstiga tror jag.

2009-11-29 @ 22:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0