Dass-inspiration

Hittade den här bilden på en auktionssida och blev inspirererad! Det där med toalett är ju ett av många olösta problem på torpet... Tyckte att en sån här fin röd toalett-stol skulle passa bra. Det finns ett rum för dass i förrådet men ingen.... holk. Efter en stund kom jag också på att det står en stor gammal karmstol i ek på vinden som borde vara perfekt i storlek. Ha ha ha.. jag skrattar när jag tänker på det! Behöver bara snida en ny sits till stolen så kan man sitta där som en drottning sedan : )



Kommentarer
Postat av: Clara

Hejsan! Jag hittade din mysiga blogg för ett tag sedan och fastnade direkt. Så himla mysigt och jag älskar själv torp och gamla saker! Hittade även detta inlägget med de lilla dasset och såg att den är från våran hemsida (min pappas auktioner) tror till och med att jag minns den dass-stolen hihi! :)
Kram på dig claraslantliv.blogspot.com

2012-09-07 @ 07:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0