På Gotland i somras

Det är något fel på min dator. Hemskt tråkigt. Virus.
Det gör att jag inte kan lägga in några nya foton just nu. Fast jag har så många jag vill visa!

Så vi får hålla till godo med gamla och lånade bilder nu ett litet tag. Tänkte jag ville visa ett av de finaste hus jag någonsin sett. Det var på Gotland i somras...





Det är som ur en saga, eller hur?



Tänk att få tassa omkring med bara fötter på de där golvplankorna....
Det här rummet ser så otroligt vackert ut! Enkelt och naturligt inrett men ändå så elegant.



Det finns nog inget annat ställe i Sverigt med så många vackra gamla hus.

Kommentarer
Postat av: Stina-Minas Fina

Håller med dig, vilket underbart hus! Det ser nästan ut att kunna ligga i Toscana...

Trevlig blogg du har förresten!

2009-12-31 @ 14:41:02
URL: http://stinaminasfina.blogspot.com
Postat av: marcus

ladda ner "spyware doctor"

sök på google. det är et betalprogram, fugerar mycket bra. Vill du inte betala så har jag en licensnykel här:

"Matz olsson"

licence: 0JTZXG-FA0RN3-V9KXG9-1JAXKW-C8 U31B-6DGGCK



mycket fina bilder som vanligt :)

2010-01-01 @ 00:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0