Naturens krafter

Idag åkte jag till torpet för att se efter så att inte Egon hade ställt till med några hyss. Det står ju några gamla träd nära huset som skulle kunna göra en del skada om de blåste ned åt fel håll.
Tack och lov hade de inte gjort det!
Men en del av det virke som jag har liggande utomhus hade surfat iväg ett par meter
och så hade detta hänt:
 

Jag blev så full i skratt för det såg ju hemskt roligt ut! Men om jag hade legat och sovit där inne när den blåste omkull hade jag nog inte varit lika glad. Antagligen kommer jag inte vara så full i skratt den dagen då jag ska försöka få upp den på alla fyra igen heller...
 
I övrigt var det idylliskt vackert. Det var roligt att få se torpet inbäddat snö!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Man skall vara försiktig med vad man önskar...!

2015-01-20 @ 07:58:25
Postat av: Marcus

Vilken härlig bild, med husvagnen 😃
Egon var jobbig. Knäckte mitt takfönstret och två nockpannor. Nu är allt lagat. Känner mig riktigt händig! Undrar hur länge silvertejp klarar sig i minusgrader...

2015-01-23 @ 23:24:43
Postat av: Lotten

Förstår inte vad du menar Frida, jag har väl aldrig önskat min mysiga, underbara, fina husvagn något ont?

Du är duktig du Marcus, kan jag ringa dig när det är dags att laga mitt tak?

2015-01-24 @ 10:16:41
Postat av: Nybliven följare

Fler inlägg oftare! Har precis läst igenom din blogg från dag ett och är helt fäst vid den! Fortsätt med det du gör, precis som du gör det och fortsätt att vara dig själv. Så himla underbar stil, underbar blogg och vilket underbart torp du har fått fatt i.
Man blir ju inte lite sugen på att skaffa sig ett eget torp hihi.

2015-02-13 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0