Undantaget

Till det fina huset jag skrev om förra veckan hör även en liten dräng- eller undantagsstuga. Lika omoderniserad och välbevarad den men mer lik mitt eget hus i storleken.
 
Överallt satt vackra gamla tapeter och bårder, ibland flera olika tapeter i samma rum och hejdlösa möten mellan olika färger. Jag som trodde att jag bestämt mig för att inte ha tapeter i torpet har fått lite problem- det finns ju inget man blir så lycklig av som blommiga tapeter och oväntade möten!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Viola_T

Underbart! Tapeter även på "trappväggen", trappans sida mot rummet och så ser det ut som att ett skåp är tapetserat på fotot näst längst ner.
Och alla dessa tapetbårder... inte lika enkla att få tag på idag.

Visst är det härligt då ens cirklar rubbas!?

2013-09-03 @ 09:30:30
URL: http://morfarshus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0