Ett stort beslut

Ni kanske undrar hur det har gått;
Blir det några studier?
Och ska hon flytta till Kramfors?
Eller Mariestad?
Och jag har faktiskt bestämt mig nu men inte för någon av de utbildningarna.
Nej,
Jag ska läsa till...

trumvirvel tack.....

BEBYGGELSEANTIKVARIE!

i ......

GÖTEBORG!

Jag har funderat mycket fram och tillbaka men slutligen bestämt mig för att trotsa den svåra arbetsmarknaden och satsa på det jag tycker är roligast av allt!

Så ja, nu ska jag bli expert på gamla hus.

Och nu är det sagt, det är alltså sant.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till ett trevligt yrkesval! :)

2013-07-22 @ 11:05:34
URL: http://www.kulturgryningen.se
Postat av: Lotten

Tack Anna!
Jag hittade till din nya blogg igår- roligt att du är tillbaka!

2013-07-22 @ 12:04:41
Postat av: Marcus

Kul att du är kvar i göteborg :)

2013-07-24 @ 09:37:27
Postat av: Ingrid

Nu var det länge sedan jag kollade in din blogg och här kommer nyheten om studentlotten! Lycka till med detta och hoppas att allt är bra i övrigt. Kramar

2013-07-30 @ 23:57:50
Postat av: Lotten

Tack Ingrid! Roligt att höra ifrån dig.

2013-07-31 @ 09:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0