Boktips igen

Ninna ninna ni nanna...
Det är dags för ett boktips igen.
Den här gången har jag läst Vård av gamla hus av Lars Eric Olsson.



Det var ingen sån där vacker bok med fina foton från gamla miljöer att drömma sig bort bland. Det var en väldigt praktiskt bok, en bok att ha nytta av. På inte allt för många sidor hinner författaren att förklara väldigt mycket på ett enkelt och konkret sätt. Det viktigaste om husvård helt enkelt. Bäst är de detaljerade steg-för-steg beskrivningarna av bland annat hur man plockar ner en kakelugn och hur man byter syllen på ett timmerhus. Med många stora bilder på olika moment, verkligen pedagogiskt! Sånt gillar jag.

Kommentarer
Postat av: marcus

Det är gratis att lägga ut annonser på tradera. Lägg upp kakelugnen där och se vad du kan få för den?

2010-04-07 @ 12:54:34
Postat av: Lotten

Va? Tycker du inte att jag ska ha kvar den?

2010-04-07 @ 13:41:12
Postat av: Marcus

Jo, det tycker jag. Den är kul, snygg och praktisk.

2010-04-07 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0