Välkommen Stella!

Stora vårplanteringen är igång! Idag har jag grävt ner, låt se... 10 blomplantor och ett träd på torpet.
Mest fantastiskt är körsbärsträdet,
här står vi och kramas, min nya vän Stella och jag!
Det skulle blivit en gammal sorts bigarrå hade jag tänkt
men det föll på att de inte klarade zonen här.
Så den här fick det bli, självfertil och allt
och stort ska det bli lovade dom.



Och kabbeleka nere vid badplatsen!
Ja, den talar väl för sig själv....



Och så gammelmormors pioner som fick så mot husväggen.
Bästa platsen i hela trädgården fick dom!



För övrigt var det lite gammalt och lite nytt.
Jag testar en vit krollilja och en gul daglilja samt någon form av himmelsblått lin.
Och så påfyllning av favoriterna:
myskmalva, gullviva, förjätmigej och höstflox.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad kul att se DIG!!

2011-05-17 @ 22:30:26
URL: http://lillakrakslottet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0