Liten husinventering i Lilla Edets kommun

...gjordes igår kväll.
Vi kom fram till att det finns åtminstone tre fina hus i Lilla Edets kommun
Fast... i ärlighetens namn låg det första nog snarare i Kungälv
Men visst är det fint!?
Som mitt fast stort





Och så Älvhuset då som jag skrev om här för längesen:





Och så Törresröd som jag skrev om här för ett år sen
och som är till salu igen. Fortfarande.
Ännu billigare men fortfarande svårsålt







Sen fanns det de före detta fina husen också
de där antingen väggarna hade börjat rasa in
eller där de nya köparna bytt ut fönster till nya med "fuskspröjs" och byggt ett trädäck runt halva huset...
Så var fallet med det här
som både Susanna och jag varit och tittat på tidigare, oberoende av varandra
då det var till salu. På den tiden det var fint



Vila i frid stora och lilla huset bortom all räddning:






Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad spännande med hus-tur! Speciellt när de är gamla, öde och lite mystik över det hela!

Ha en skön helg!

2011-06-10 @ 22:31:48
URL: http://lillakrakslottet.blogspot.com
Postat av: Marcus

Hur kommer det sig att du kuskar runt lilla Edet? Vilse? Har du pratat med mäklaren om kättilsröd? Har de fått några bud denna sommar?

2011-06-11 @ 21:00:09
Postat av: Marcus

Hur kommer det sig att du kuskar runt lilla Edet? Vilse? Har du pratat med mäklaren om kättilsröd? Har de fått några bud denna sommar?

2011-06-11 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0