Trend 2011

Elle Interiör är inte min favorittidning men i senaste numret finns någonting jag gillar.
Det handlar om inredningstrenderna inför 2011 och det står så här:

"...fyra starka teman för 2011: råenkelt men romantiskt; träton, trasseluttryck och transparens; det skulpturala och det ärvda, aningen patinerade"

Och så bilderna då, så otroligt vackra måste jag säga. Framförallt den första:














Det är det råa och enkla i kombination med det gedigna och gamla. Och lite skirt och romantiskt på det.
Det är helt i min smak, jag tycker det är så fiiint.

Och jag drar slutsatsen att gamla slitna hus är väldigt trendigt 2011.
Om någon nu skulle bry sig...

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jätte vackra bilder, men skulle man verkligen vilja bo så? Lite väl spartanskt för min del, jag gillar när det är lite ombonat. :)



Håller med om att Elle interiör inte är en favorit.. Alla nummer ser likadana ut och allt är bara svart och vitt. Men vackra bilder har de ibland!



Vilken tur att gamla hus är inne! Annars skulle ju vi vara hopplöst otrendiga.. ;)

2011-01-12 @ 08:04:50
URL: http://entilltorpblogg.blogg.se/
Postat av: Lotten

Nej, jag menar nog inte heller att jag vill bo så. Men det är vackert att se på! : )

2011-01-12 @ 10:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0