Säg hej!

Det slog mig att jag kunde söka bland torp på Hemnet för att hitta inspiration till mitt eget.
Genom att se på hus som liknar mitt kanske jag kan få lite idéer om hur jag själv vill ha det?

Många torp finns det
men kanske inte så många som liknar mitt...
Så det fanns inte så mycket att jämföra med

Men vackra ställen hittade jag
Så... säg hej till de tre finaste torpen på Hemnet just nu!

Ett i Karlskrona

Det är värt att kolla in och se hur dom har det!

Ett i Mjölby

Jag går igång på de rödmålade timmerväggarna och den klättrande kaprifolen! Kanske inte på takfönstret...

Och ett i Hultsfred

Josefin och du läser det här, kan detta vara någonting för dig?

Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket fina alla tre. Fin färgsättning på det översta tycker jag.

2011-04-07 @ 07:28:37
URL: http://kllstorpet.blogspot.com/
Postat av: josefin

åh ja så fint!!

2011-04-16 @ 20:50:47
URL: http://rockorosor.blogspot.com
Postat av: Gammel mor i Paris

Undrar om det gâr bra att flytta torp, vet du ? ? Det finns ibland annonser om det, men man undrar ju om resultatet blir en katastrof eller om torpet landar där det skall med rum och inredning i ordning. Jag känner ingen som gjort det, gör du ??

2011-04-25 @ 13:29:56
Postat av: Lotten

Det ska nog gå men verkar inte helt oproblematiskt. Jag följer två bloggar som skrivs av personer som håller på och flyttar hus. Carl' s och Konsten att flytta ett torp, du hittar länkarna till höger under favoriter.

2011-04-25 @ 18:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0