En gul och ful

Det har löst sig!
Jag får låna lillebrors husvagn över sommaren
Vet inte varför jag inte frågat honom tidigare
han har ju en gammal gul och ful
som står på mammas loge
det regnar bara in litegrann sa han...
och däcken är blankslitna
Men den ska bara 10mil
sen är det vila hela sommaren
Och batterier är nytt
man kan laga mat och sova i den


Något i den här stilen är det
med nummer 666 på dörren
lillebror-humor...

Så ska SAABen dra en husvagn nu då
och jag bo i en
men det måste väl gå att få en husvagn mysig också?


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag har samma plan jag också, att bo i husvagn under sommaren:) Vi kan ju utbyta bra tips och råd i att mysa till det och att stå ut också kanske?! Min har det också regnat in i, men har bokat tid för en översyn, bara snön försvinner så att jag får loss vagnen. Om du vill får du gärna mejla:[email protected]



Ha det gott/

Therése

2010-03-02 @ 21:16:07
URL: http://flyttatorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0