Se om ditt hus



Jag är helt fast, som ni märker
Hur kan man inte älska byggnadsvård?
jag älskar allt med det
Nu när jag äntligen har ett eget hus att tillämpa det på
märker jag hur självklart det är för mig
Allt annat vore ju att förstöra huset!

Jag är en loppis-tjej
en retro-älskare
och en byggnadsvårds-nörd
men det tog ett tag att upptäcka det där sista!

Det var inte förrän den eminenta tv-serien från UR
Se om ditt hus
gick på tv för några år sedan
Det blev en Aha-upplevelse
en brytpunkt.

Om ni inte sett serien-gör det!
Även ni som inte redan är frälsta
Kolla in här: http://www6.ur.se/Serie/Se-om-ditt-hus/Startsida/
Man kan kolla på klipp och läsa en massa om byggnadsvård

Det är en ung tjej som är snickare som leder programmet
Bara det!

Jag vill se den igen
Varje dag!
Jag vill bo i den serien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0