Nya vänner

Å, jag är så himla glad för att jag börjar få lite byggnadsvårdsvänner.
Ni andra tjejer som bloggar om det här
och Susanna som hittade mig av en slump på Facebook!
Tjejer som vill snickra och mura och bygga (och flytta!) hus
Starka och modiga och lite lagom galna.
Det är nästan för bra för att vara sant
jag trodde ju att jag var ensam om den här
passionen för gamla hus
Och att byggnadsvård var för män i pensionsåldern...

Jag är så glad att det finns andra som jag där ute!



Olle och jag är jätteglada!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men lite bra är det med gamla vänner också hoppas jag! Kram

2010-02-24 @ 16:21:40
Postat av: lotten

Kände du dig bortglömd gumman?

Det vet du väl att det finns ingen som du ; )

Puss!

2010-02-24 @ 17:28:23
Postat av: Sofia

Hej har nyligen (igår) hittat din blogg. Är så glad för att det finns fler som jag! :D

Jag ska till min (och tyvärr mammas) sommarstuga i Hälsingland om några veckor och börja göra i ordning för sommaren och resten av livet.

Blir så inspirerad av dina texter och bilder så jag kan knappt bärga mig!!! :D det jobbiga är att jag inte kan elda i järnspisen och det va -5 inne när det va +8 ute sist... illa? eh ja!

Så om jag får kommer jag fortsätta inspireras av din blogg och fler bloggare så länge jag har batteri på datorn! ;)

Så det finns fler som du/oss! :D

Kommer nog starta en egen torparblogg när jag sätter igång med allt. :)

Ha de fint å tack för all pepp!!! :D

2014-01-09 @ 05:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0