Mitt på riktigt



För en vecka sen blev det mitt! Ett torp på ett rum och kök med byggår okänt och med ett okänt antal kvadratmeter boyta. Utan el, utan vatten, utan nätavgifter och utan problem med vattenelement som fryser på vintern. Med i köpet fick jag en 472 kvm stor naturtomt i slutet av en skogsväg som man helst inte kör på om man inte har en Jeep eller en rallybil (dvs en Saab v4).

Ändå försökte mäklaren diskret avråda mig, kallade mig för "lilla hjärtat" och pratade om alla problem jag skulle få.

Men jag hade råd! Och jag får möjligheten och förmånen att få vårda och njuta av ett väldigt gammalt och alldeles unikt litet ställe.

Kommentarer
Postat av: Hanna U

Hej!



Blir alldeles knäsvag när jag ser på dina bilder på torpet.

Jag och min sambo köpte för 2 veckor sedan ett soldattorp med byggår 1840. Jag kan därför med nöje berätta att jag är överlycklig över att jag hittade din blogg.

Mycket härlig inspiration måste jag säga.



MVH//Hanna

2011-09-06 @ 09:10:24
URL: http://hannauutelasvitahem.blogspot.com/
Postat av: Lotten

Vad roligt! Välkommet hit och grattis till ditt torp.

2011-09-06 @ 19:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0