Loppis igen!

Det verkar som om stjärnorna vill att jag ska ha många fotogenlampor. Igår gick jag för att få min vaccinationsspruta och då hade de (såklart) loppis på äldreboendet där mottagningen var!
Jag kom därifrån med den här fina lilla lampan för 15 kr:



Och det här (inte lika självklara) inramade fotografiet:



Gamla färglagda fotografier är så himla fina och flickorna såg så gulliga ut att jag ville ha med dem hem. Jag skulle ju eventuellt kunna låtsas att det är två systrar som bodde i torpet på 20-talet eller så!

Kommentarer
Postat av: Hanna

:-D

2009-11-06 @ 19:41:52
URL: http://www.fea.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Snygg tapet i bakgrunden här också!

2009-11-07 @ 16:47:06
Postat av: Lotten

Lite inne på tapeter just nu eller? ; )

Det där är ju min kökstapet ser du väl!

2009-11-07 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0