Fotogenlampor

Idag har jag ägnat mig åt fotogenlampor och plötsligt har jag tre till! Den vita trodde jag var trasig men det var bara veken som behövde bytas ut. Jag hittade en trevlig och kunnig man i en antikaffär på Backaplan som hjälpte mig med den. Den lilla blå kom Mikis, världens snällaste granne med. Och den i klarglas har jag köpt och putsat upp. Det är svårt att föreställa sig att fotogenlampor kommer vara min enda belysning men kunde de klara sig med det förr så kan väl jag!

Och visst är de vackra?


Kommentarer
Postat av: Johanna Delersjö

Vilket underbart torp du har skaffat dig! om du får nys om något torp inom 10 mils radie från Göteborg som ska säljas för en hyfsat billig peng så tipsa gärna mig isåfall :) får kika på din blogg då och då och drömma om ett eget tills dess att vi kanske hittar något, ha det gott!

2009-11-03 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0