Olle

På begäran, ett inglägg om Olle i torpet:



Olle delar inte riktigt min passion för gamla hus. Så är det tyvärr. Han har blivit indragen i många gamla ruckel och ödehus, såna som jag älskar att utforska, men han vill alltid därifrån illa kvickt. Tyvärr gäller lite samma sak i torpet. Olle förstår inte varför vi är där när vi kan vara hemma. Här är fuktigt, rått och mörkt och inte en enda fluffig soffa eller säng att ligga och gosa i. Till saken hör att han är rädd för de flesta djur som inte finns i stan och han känner nog hur de lurpassar på oss överallt när vi är där.

Min stackars lilla stadshund har hamnat hos en galen torparmatte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbara bilder och vilken fin hund du har!

2009-12-03 @ 18:55:29
Postat av: Ronnie

Hurraaa! Äntligen lite info om Olles syn på detta med torp och entusiastisk torparmatte!

Det är klart, att just nu är det inte som trevligast att vara på torpet för Olle, men till sommaren blir det säkert annat. Men för att lätta upp lite för honom, så måste nog jag och Olles släktingar (mamma, syster, morbror och kusinbarn) komma och hälsa på i torpet! Så får det bli, så nu vet du, Lotten, vad du har att vänta!

Och verkligen fina bilder - en sån fotograf du är!

Kramar från Olles fans

2009-12-04 @ 00:23:39
URL: http://www.kvarterets.se
Postat av: Therese

Han behöver nog lite Tottesällskap som livar upp=) /Therese

2009-12-18 @ 16:35:18
Postat av: pelle Andersson

Hej Lotten, Jag hittade några fina bilder på Olle.Hur gick parningen? Har du några bilder på tiken??



Hälsningar



Pelle

[email protected]

2010-08-13 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0