Jag har impulsköpt en spegelbyrå

Jag har impulsköpt en spegelbyrå! Det är den första möbeln jag köper till torpet. Jag har verkligen försökt vänta för jag är ju inte direkt på inredningsstadiet än. Men nu kunde jag inte hålla mig längre. Den är ju inte från 1800-talet direkt men är så underbart sliten att den nog upplevs som äldre än vad den är. Någon har tagit bort en hel del färg men inte orkat hela vägen. Fläckvis är det rosa och grå färg kvar. Och det ligger som en vit tunn hinna över allt trä. Så vill jag behålla den!



Både handtag och nyckel saknades men jag prövade en nyckel som jag hade hemma till en möbel i samma ålder. Och den passade!



Fyndade en liten ljusstake för 10kr också. Tyckte den var så söt på byrån.



GOD JUL kära ni ♥

Kommentarer
Postat av: Lotten

GOD JUL! Hoppas du får en härlig dag.

Önskar din cyberrymdstvilling :)



Vilken vacker spegelbyrå, förstår att du inte kunde motstå den..

2009-12-24 @ 11:20:26
Postat av: marcus

god jul lotten.

mycket vacker byrå! Den kommer att passa bra.

2009-12-25 @ 17:35:33
Postat av: Lotten

Tack! God fortsättning får väl jag säga då : )

Kul att ni gillar byrån, den är ju lite speciell. Gick på magkänsla när jag köpte den!



Julkramar till er.

2009-12-25 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0